Bali, Sanur - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van RONALD VAN DEN BERG - WaarBenJij.nu Bali, Sanur - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van RONALD VAN DEN BERG - WaarBenJij.nu

Bali, Sanur

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg RONALD

28 September 2018 | Indonesië, Denpasar

Hoi allemaal,
We zijn nu reeds drie dagen onderweg. Even tijd maken om op de site met onze vakantie te starten. Op tijd zijn we met de auto naar Toulouse gereden waar we de auto hebben gestald. De chaufeur van het bedrijf heeft ons naar het vliegveld gebracht. We zijn ruim op tijd en zijn ingestapt. We gaan eerst naar Frankfort, even overstappen dachten we. Niets is minder waard, we zoeken naar gate B. Even goed op de borden letten, heel veel letters A tot en met F. Snel naar B lopen, maar na een poosje werd gate B niet meer genoemd. We hadden niet veel tijd over dus even aan een man van de luchthaven gevraagd. Hij zei: dan moet u een etage lager zijn, en we hadden al zo'n eind gelopen! Dan toch maar de trap genomen. We moesten wel6 etages lager gaan en konden daar uit diverse hoofdletters kiezen, waaronder B, gelukkig. Dan is het nog een heel eind lopen(rennen). En jawel hoor we kwamen op B 07 aan. Hier hebben we nog een tijdje gewacht totdat aĺle pagagiers aanwezig waren. Vijf mensen waren echt verdwaald waardoor alles nog langer ging duren. Uiteindelijk waren we aĺlemaal aanwezig en zijn uit toch goed vertrokken. Met deze vlucht ging het uitstekend en zijn optijd in Singapore aangekomen. Hier hadden we nog wat extra tijd om in de taxfree shop te kijken. Nu op tijd boarden voor onze laatste vlucht van Singapore naar Bali. Deze vlucht verliep ook uitstekend.
Aangekomen op Bali begint al snel het getouwtrek van de chauffeurs die jons transport aanbieden. We zijn tot in de openbare garage gelopen hebben een bod gedaan om door hem naar Sanur te worden gereden. Dit ging erg goed maar helaas zijn de prijzen hier enorm gestegen.
Tot zover dit eerste verslagje .
Allemaal de groetn van ons 2tjes

• 28 September 2018 - 17:09

Jim :

Hey guys, heel veel plezier, geniet er van, en erger je gewoon niet aan de Indonesische gewoontes, dat hoort er gewoon bij. Daarvoor ga je toch weer die kant uit, ja toch?
    Gaan jullie nog kijken waar jullie hebben gewoond?

• 28 September 2018 - 19:24

Henny En Trees:

Hay lekker genieten samen. Na al het harde werken aan jullie Ecole veel plezier en een goede reis.Groetjes van onsxx

• 06 Oktober 2018 - 13:07

Sylvia:

Fijn dat jullie een goede vlucht hadden alles bijelkaar, fijne en mooie reis!